onsdag, maj 30, 2007

HUSENSJÖLOPPET!

Så var det dags för årets Husensjölopp nere i Jordbodalen. Storebror hade bestämt sig för att springa mellandistansen och jag och mamma var där för att heja fram honom!
Men vänta, vad händer här är lillebror försvunnen!?



....nej, här var han ju! Lika populär som vanligt, inte kunde man väl tro att han gömde sig bakom alla Eriks klasskamrater!



Så blev det dags för uppvärmning för alla deltagare och helt plötsligt fick jag sitta alldeles ensam i min vagn. Ett tag trodde jag att jag drömt om alla fansen!



Här ser ni starten och givetvis var storebror Erik i täten redan där! Vid slutspurten låg han och bästisen Hugo på delad 5:e plats och det var så det slutade, inte illa måste jag säga....



....här får storebror en välförtjänt bamsekram för vilken löpning och vilken super placering bland alla deltagare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh, vad duktig Erik är. Inte dåligt att komma femma. Vilken kille va. Och jag ser att du är bra populär. Kan förstå det, du är ju bara sååå söt. Får höra det själv ganska ofta, hi hi hi!
Kram på dig.