måndag, december 24, 2007

JULAFTON ÄR HÄR!

Äntligen var julafton här och det tyckte pappa att vi skulle starta med ett julbad! Det var bara 3grader i luften men väl i vattnet var det ju hela 38grader, så skönt! Men det är klart jag måste ju faktiskt berätta att Tomten varit hos oss på natten och lagt fina presenter i våra julstrumpor, jag fick en Nicke Nyfiken film och en ny Kanin!



Strax innan kl.15.00 bar det iväg till familjen Hultberg, där skulle vi fira julaftonen tillsammans. Vi började med Kalle Anka och lite pepparkakor och glögg (den där glöggen kunde jag varit utan) sedan dukades det fram till middag och där fanns det allt och lite till. Jag passade på att busa med Cadis mellan varven det tyckte vi båda var jättekul.



Så var det dags för Tomtens ankomst, det fanns massor med paket under granen och där fanns en hel del som det stod Oskar på. Mamma och pappa hade sagt till mig att gå fram och ta emot paketet och man skulle inte glömma bort att tacka fint. Så jag såg till att göra mitt yttersta. När jag öppnat paketen insåg jag vilka fina presenter jag fått, böcker, apor, en traktor och kläder jättefina saker, tack allihopa!



Inga kommentarer: