lördag, februari 14, 2009

Jag kan gå!!!!


Hej allihopa, jag vet det var länge sedan.....men mamma har så fullt upp med att ta hand om oss här hemma. Vilket hon gör otrooooligt bra måste jag säga!

Jag vill bara snabbt berätta att JAG KAN GÅ!!! Mitt första steg tog jag hemma hos Kim & Tessan för några veckor sedan men under de senaste dagarna har det verkligen blivit många steg och mycket gående.

Mamma har lovat dyrt och heligt att uppdatera bloggen i veckan som kommer för det har ju hänt ett och annat sedan sist!

Ha en underbar ALLA HJÄRTANSDAG! Kramar till er alla /Saga.


1 kommentar:

Favoriterna sa...

Nej men ÅHHHH, vilken stor tjej som kan gå. Grattis. Det är ju såååå länge sen vi sågs och du växer så fort. Vi hoppas att ni snart kommer o hälsar på oss i vårt nya hus.
Kram jessica, Gustav, Maja o Stefan