söndag, juni 03, 2007

FOTBOLLSMATCH PÅ PLATÅN.

Idag var det dags för helgens stora allvar. Kl.12.00 skulle Eriks lag spela match och alla var vi där för att heja fram laget till seger och så blev det också matchen slutade 3-2 till Eskilsminne!

Jag passade på att sitta och mysa med Julia en stund men snart hittade jag något annat spännande och jag bestämde mig snabbt för att hjälpa Cleo med försäljningen!
VIGGO KOM MED FIKA!
När vi kom hem från matchen ringde vi familjen Werlestål och bestämde att vi skulle ta en eftermiddagsfika hos oss i trädgården. Viggo, Malin och Peter kom cyklandes med världens kakkalas! Jag fick äta både glass och kaka, MUMS!
Sedan fick det bli lek på gräsmattan. Viggo körde traktorn medans jag utforskade grässtråna och kollade jordkvalitén, det hela såg bra ut. När Viggo och hans föräldrar begav sig hemåt igen somnade jag snabbt i pappas famn.


Inga kommentarer: