torsdag, juni 07, 2007

KVÄLLSUNDERHÅLLNING!

Idag var det dags att kolla in Erik och hans klasskamrater för att se vad de hade kokat ihop för att underhålla alla föräldrar, syskon och övrig släkt.
Det blev sång, musik, klapplekar och inte minst,

......FOTBOLLSTRICKS! Alla var vi lika imponerande av deras uppträdande!

Efter föreställningen gick vi ut i skolträdgården och alla dukade upp till picknick. Själv försedde jag mig med ett jättestort äpple.

När jag tyckte jag var klar, tog jag mig runt för att se om jag kunde hitta något kul. Efter en stunds letande hittade jag en glasburk och fick då reda på att denna skulle "aggera kuvös" till en av klassens fjärilar som ännu ej givit sig av från fjärilshuset.

Sedan fick vi tacka för oss och Erik sa hejdå till sina kompisar men dom skulle ju ses imorgon i skolan igen!

Inga kommentarer: